вторник, 10 ноември 2009 г.

И аз така


И така...с оглед на това, че вече куцо кьораво и сакато почна да си прави блогове, а аз се вписвам и в трите - т.е. хем съм куца, хем съм кьорава и саката, е може би и малко тъпа - та реших, че понеже профилът ми пасва идеално - то може и аз да пробвам да направя нещо. Не гарантирам, че ще се получи, но все пак нищо не ми пречи да се изложа тотално и безвъзвратно. Все пак, следейки някой и друг блог - виждам, че има доста такива като мен, които не само, че не се притесняват да се изложат, а виждам, че са си поставили именно тази заветна цел. Или поне така изглежда. Що се отнася до съдържанието на блога ми - идея си нямам за какво точно ще пиша, но както споменах по - горе - не съм единствената, която си няма и идея какво точно прави. Така, че едва ли ще бъда нещо ново под слънцето.
Можете да следите блога, ако не за това, че го харесвате - то поне заради факта, че най - вероятно, както споменах, ще се изложа тотално и безвъзвратно.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Изводът е:

Bubbles